niedziela, 4 października 2015

Recenzja ozdoby do paznokci nożyczki



Hej,
Kolejna recenzja już za mną, więc mogę się zabrać za następne. Tym razem mam zaszczyt wam przedstawić ozdoby do paznokci - nożyczki.
Ozdoby otrzymałam dzięki zawarciu współpracy z hurtownią kosmetyczną Allepaznokcie o której już Wam wspominałam.

Link do strony : http://allepaznokcie.pl

Link do produktu : KLIK

Cena: 2.90 PLN

Dostępność : hurtownia internetowa Allepaznokcie
Pojemność : 15 ml

Kilka słów od producenta :


Moja recenzja:
Na pozór może się nam wydawać, że są to po prostu zwykłe ozdoby na paznokcie, ale zauważmy że mają one kształt nożyczek. Po wypróbowaniu muszę niestety stwierdzić że nie jestem zadowolona z tego produktu. Gdy nałożyłam go na wcześniej pomalowanie,i wyschnięte już paznokcie kolor z nożyczek zszedł i zapaćkał mi cały paznokieć. Na początku myślałam, że to może taki się trafił więc wypróbowałam wszystkie . Ale niestety,z każdych z,nich,- a raczej prawie,bo jedne nie były barwione- zszedł lakier. Po za tym błędem są dwa inne. Nożyczki są postaciowo płaskie- czyli nie dopasowane do płytki paznokcia, co dla mnie jest ich wielką wadą dla tego, że łatwo spadają. Gdyby jednak miały ten lekko zaokrąglony kształt,lepiej by się dopasowały do płytki paznokcia niżeli te co są proste. Kolejną wadą jest to iż w opakowaniu większość nożyczek było ze sobą zlepione. Zapewne,jest to wina produkcji , dlatego ze gdy,są produkowane,to całą masą a nie sztuka po sztuce. Więc miały prawo być zlepione lecz nie całym szeregiem -  większość z nich po odlepieniu od innych sztuk nie były zdolne,do użytku. Więc do tej wady już sie tak nie przyczepie bo to produkcja tak -hurtownia . Ale nie jestem zadowolona z tego produktu.  Imponuje mi ich kształt co jest ich jedyną zaletą. Dlatego właśnie moja ocena będzie taka a niżeli inna.

Moja ocena: 3-/5

*Fakt, iż otrzymałam produkt za darmo nie wpłyną na moją recenzje .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz