niedziela, 26 stycznia 2014

Wzorzysty sweter i kolorowe rurki

Dzwony już dawno wyszły z mody, ale co z rurkami ? Rurki zachowały swoje pole na rankingu od początku mody. Dużo dziewczyn, a także chłopaków ubiera kolorowe rurki. Teraz także są modne rurki:
  • z wysokim stanem
  • potraktowane wybielaczem
  • z dziurami
  • kolory ombre
  • odblaski

Zwykłe kolorowe rurki, jak i jeansowe także są modne.
Ostatnio także swetry powracają do mody, tym razem są one wzorzyste i kolorowe, czarny też ma swój urok <3
Mała stylówka przygotowana dla was na pewno ociepli was i odciągnie od tej zimowej pogody.



Dobór kolorów jest także ważny.
Sweter (czarny*biały) - 50 zł
Rurki (niebieskie) - 40 zł
Bluzka (biała) - 25 zł
Torba (niebieska) - 25 zł
Czapka (czarny*biały) - 15 zł
Buty (czarne) - 50 zł
Lakier (niebieski) - 6 zł
Makijaż - 10 zł
Kolczyki (niebieskie róże) - 4 zł
Szminka (jasny róż) - 8 zł

Taki zestaw będzie nas kosztował ok .: 230 zł

W takim zestawie na pewno poczujemy się bardzo dobrze.


11 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, Z chęcią bym przygarnęła.
    +obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej kiedy piszesz o próbkach a nie zestawach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE MARTWCIE SIĘ NIE OPUSZCZĘ PRÓBEK ;d , NAPISZE WIĘCEJ O PRÓBKACH GDY WRÓCĘ DO DOMU - NIE MA MNIE ;d , NIESTETY NIE MAM DOSTĘPU DO PACZEK KTÓRE DO MNIE PRZYSzŁY Z POWODU MOJEJ NIEOBECNOŚCI W DOMU - ALE JUŻ NIEDŁUGO BEDZIE WIĘCEJ WPISÓW NA ZASADZIE DARMOWEE... NIE KAŻDEMU PODOBA SIĘ ŻE PISZĘ TYLKO O PRÓBKACH WIĘC POSTANOWIŁAM DODAĆ COŚ , ZASTANAWIAŁĄM SIĘ TAKŻE NAD DODAWANIEM RAZ NA 2TYGODNIE/MIESIĄC COŚ O GOTOWANIU , JAK MYŚLICIE ?

      Usuń
  3. Mam podobny sweterek:) Świetnie się go nosi:)
    Takie rurki z chęcią bym założyła, takiego koloru jeszcze nie ma w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolorowe rurki *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie rurki i torbe , ten sweterek jest przecudny <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam niebieskie kolory, szczególnie jasno-niebieskie spodnie <3 SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowe rurki są bardzo modne:) Choć ja bardziej wolę leginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście też uważam że lepsze są legginsy , wygodniejsze ;D

    OdpowiedzUsuń